2021. január 28., csütörtök

A Karib világ gyöngyszeme!

Safari Travel utas élménybeszámolója:

Mikor utazásunkat terveztük eleinte nem voltunk döntőképesek. Szerencsére a Safari Travel munkatársa nagyon kedves és türelmes volt, így sok hasznos info birtokában Dominika mellett döntöttünk.

Egy európai átszállással meg is érkeztünk Punta Canara. Ahogy megcsapott a meleg, párás, trópusi levegő, és meghallottuk a szó szerint mindenhonnan dallamozó karibi zenét, rögtön ránk ragadt a helyiek temperamentuma. Nem csoda, hogy egy-egy nyaraló turistából visszatérő vendég lesz, de az sem, hogy egy idő után még ide is költöznek.

A Safari Travel magyar idegenvezetője várt minket a repülőtéren, segítségével megérkeztünk a kiválasztott tengerparti szállásunkra. Megkaptuk az all inclusive karszalagunkat és a hosszú út fáradalmai után, a pihenés előtt meglátogattuk a bárpultot. Hát ez sem egy egyszerű story 😊 : alig tudtuk megértetni a pultossal , hogy a rumból ne függőleges ujjnyi adagot, hanem vízszintes ujjnyi adagot adjon ! 😊 Nem akartunk a nagy meleg miatt már az első nap kidőlni!

A dominikai rum nagyon lágy és íz harmóniája maga a tökély. Precíz desztilláció és amerikai tölgyfahordókban való érlelés után kerül a rum a fogyasztókhoz. Az érlelés lehet pár hónap, de akár 10 esztendő is. Évente több mint négymillió karton rumot készítenek Dominikán

A következő napokban felfedeztük a szállásunkat és a tengerpartot. Aki szereti a fehérhomokos partokat nem fog csalódni!  Egyszerűen alig lehet szavakba önteni azt a látványt, ami ott fogadott.

A naplemente a tengerparton olyan színekkel és fényekkel fogadott, hogy még fotózni is majdnem elfelejtettünk.  Csak bámultunk tátott szájjal. Mindemellett csiklandozott a meleg, párás levegő, és kiszűrődtek a dominikai dallamok.

A szállodák többsége all inclusive ellátású, bőséges étel és ital választással. A mi szállodánkban is volt 4 különböző étterem, ahova a recepción kellett helyet foglalni, csak úgy lehetett odamenni. Ezekben az éttermekben menü választás van, míg a főétterem svédasztalos.

Mivel utazásunkat elsősorban pihenéssel szerettük volna eltölteni, így csak egy fakultatív programra fizettünk be, ahol delfinekkel, fókákkal, cápákkal lehetett együtt úszni. Aki még nem járt ilyen helyen annak feltétlenül ajánljuk! Fantasztikus élmény!!!

A következő napokban csak a part, csak a jókedv, csak a kitűnő hideg koktélok és a meleg óceán volt a társunk! 😊  Mindenki jóban van mindenkivel, barátkoznak és egyből barátságosan is állnak az emberhez. A rendőr együtt iszik a helyiekkel, a helyiek pedig a turistákkal.

Köszönjük a Szafari Travel segítségét.