2021. január 18., hétfő

Kenyai szafari a pandémia idején

A Safari Travel idegenvezetőjének beszámolója a Tsavo Nemzeti Parkból.

Ha már Afrika, ha már Kenya nem szabad kihagyni a szafari programot! Diani beachen található szállásunkról kimozdulva a legközelebbi szafari lehetőséget választva Kenya területileg legnagyobb parkjába a Tsavo Nemzeti Parkba látogatunk el. Ez kitűnő úton körülbelül 2 óra kocsizással érhető el. Irodánk több lehetőséget kínál a park látogatására. Van 1 napos, 1.5 napos 1 éjszakás és 3 nap 2 éjszakás kínálatunk. Bővebben oldalunkon a www.safaritravel oldalon olvashat a lehetőségekről. Az 1 napos programot nem ajánljuk, rohamtempóban nem az igazi élmény, de a 1.5 nap már kitűnő választás, mivel akkor ott alszunk a park területén, ami felejthetetlen élmény és az állatokat is a legjobb időben délután és kora reggel kereshetjük, mikor a legnagyobb a lehetősége a találkozásnak. Csoportunk 1.5 napra érkezett. A járvány miatt itt is lényegesen kevesebb turista van, de az állatok szerencsére nagy számban láthatóak. Kora reggel 6 órakor indultunk. Remek úton a nyitható tetejű szafari buszunkkal hamar a bejárathoz érkeztünk. Elkezdtük a szafarit, nem is kellett sokat menni máris rengeteg impalával találkoztunk. Gyönyörű táj, rengeteg színes madár, rengeteg zebra volt látható sok-sok patás állat csoportokban. Dél körül megérkeztünk szállásunkra A VOI Safari Lodgeba itt szálltunk meg. Ebédeltünk, majd kis pihenő kezdődött, hogy a legjobb időben délután, frissen, bízva szerencsénkben sok állatot láthassunk. 4 óra körül indultunk ez kitűnő időpont mivel az állatok a nagy meleg után délután indulnak a bozótos helyekről a vízhez inni. Nagyon sok állatot láttunk, a sok patás / zebra,impala,antilop / elefántokkal is találkoztunk. A természet csodálatos, nagyon élveztük. Nagy utat tettünk meg a parkban és vissza a szállodához vezető úton a nagy kedvenc az oroszlán is előttünk termett. 3 nőstény oroszlán 1.5 méter távolságra. Fantasztikus élmény volt. Visszatérve a szállodába vacsoráztunk és kiültünk a kilátó teraszra csodálni a kivilágított itatóhoz érkező állatokat. Hallgattuk a hangokat, na és a csodálatos csillagok közelsége….. Volt utas, aki hajnal 3 óráig csodálta a látványt. Jól esett az alvás. Reggel 6 kor indultunk mert nem az állatok igazodnak hozzánk, hanem nekünk kell az állatokhoz igazodni. Csodálatos napfelkelte, fantasztikus színek, na és az állatok. Reggel is rengeteg patást láttunk és két zsiráf is bemutatta magát. Visszatértünk egy jó reggelire, kis pihenő és indultunk vissza a tengerparti szállodánkba. Még körülbelül 2 órán keresztül állatok kísérték utunkat. Délután 5 körül értünk a tengerpartra. A szafari során szinte semmi különbséget nem tapasztaltunk a Covid előtti időkhöz képest, csupán hogy jóval kevesebb a turista.

Kedvet kaptak a szafarizáshoz, keressék fel honlapunkat www.safaritravel.hu, vagy hívjanak 061-2394848 telefonon illetve keressenek irodában minket. A több mint 20 éves afrikai tapasztalatunk, folyamatos jelenlétünk, kitűnő partnereink garancia, hogy a legjobb élményekben részesüljenek.