2018. augusztus 28., kedd

A tökéletes kikapcsolódás a Seychelle-szigeteken

Utasunk élménybeszámolója

Párommal a nászutunk helyszínéül a Seychelle-szigeteket választottuk, melyhez a Safari Travel szervezését kértük. Ezúton szeretnénk köszönetet mondani Nekik a szuper szervezésért. Minden gördülékenyen ment. Az Emirates járatával repültünk Dubaion keresztül. A várakozási idő sem volt sok, és a légitársaság is a jól megszokott színvonalat nyújtotta.

A főszigetre érkeztünk, ahol a helyi képviselő várt minket. Segített az eligazodásban és a buszhoz irányított. A szállásunk a Berjaya Beau Vallon Bay volt, melynek valóban a leggyönyörűbb a tengerpartja. Bár a konyhája nem volt első osztályú, de ettől függetlenül a part és a környezet mindenért kárpótolt.

Bár abszolút pihenésnek indult a nyaralásunk, de látva a gyönyörű szigetet, nem hagyhattuk ki, hogy felfedezzük. Így hát autót béreltünk és bár először nagyon furcsa volt a baloldali közlekedés, de pár óra múlva az ember megszokja, és csodálatos helyekre lehet így eljutni. Amit fontos megjegyezni, az hogy viszonylag keskenyek az utcák, ezért érdemes óvatosan vezetni, főleg, hogy a baloldali közlekedés is más a nálunk megszokottól. De bátran ajánlom mindenkinek, mert nincs nagy forgalom és tényleg megéri.

Ahogy bejártuk a szigetet, mi is felfigyeltünk arra, amire már itthon felhívták a figyelmünket, hogy igencsak drága az étkezés, ezért érdemes már itthon félpanzióra befizetni. Az autóbérlésen kívül részt vettünk az iroda által ajánlott hajókiránduláson, mely során láthattuk a csodálatos sziklaképződményeket, óriási kókuszokat és teknősöket.

Sajnos nyaralásunk kicsit rövidre sikerült, még néhány hétig el bírtuk volna viselni a paradicsomi környezetet. Egyszer még biztos visszatérünk. Köszönjük a Safari Travel Team-nek.